miercuri, 6 ianuarie 2010

Dupa vacanta

La multi ani!

Sa aveti un an sanatos, fericit, bucuros, norocos, plin de realizari, echilibru in toate si multaaaaaaa dragoste.
Desi poate debutul nu a fost extraordinar - nu ati participat la o super petrecere, nu ati parasit domiciliul sau ati baut prea mult, stiu ca aveti multe planuri.
Sa le indepliniti pe toate va doresc!

In ultimul post faceam un plan pentru vacanta si va spun ca aproape m-am tinut de el. Am ajuns la patinoar de 3 ori, in detrimentul piscinei :d. Am fost in vizite, am primit musafiri, am facut pregatiri chiar si dupa ce au venit musafirii, dar una peste alta a fost frumos. Bineinteles era loc de mai bine.
A fost un Mos bogat, cu un brad foarte frumos. Sincer nu stiu cum a putut cara atatea :d.

Sper la anul sa fie macar la fel de bine :). Sa ne gaseasca Mosul sanatosi si cuminti.

Pentru Mosul am un mesaj, sa nu ne cauti acasa caci nu vom fi. Plecam cu toata familia (asta e un plan!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu