marți, 15 decembrie 2009

Planul meu pentru vacanta

Ieri visam la zapada, si se pare ca cei ce se ocupa cu prognoza nu s-au incurcat. Si azi noapte a inceput ninsoarea. Si a nins, si a tot nins. Intai timid, apoi des, apoi viscolit, dar cu fulgi mari, ce te fac sa visezi la cabana de la munte si la vinul fiert de la baza partiei.

Din pacate nu am organizat o iesire la munte, dar visez la un last minute pentru cateva zile la zapada.
As incepe distractia chiar din acest we, dar nu depinde doar de mine. Planurile includ familia, si decizia se ia 50-50. In plus mai avem niste detalii de pus la punct - stiti voi.

Ne asteapta o vacanta in familie, presarata cu vizite la prietenii care vor ramane in oras. Sper sa plece necunoscutii din oras, sa ramana mai liber, sa ne putem plimba in voie pe strazile pustii si sper eu inzapezite. Si mai sper sa nu fie un maraton de vizite, ci fiecare sa fie bine primita.

Vreau sa mergem la patinoar, vreau sa mergem la piscina, vreau sa mergem la snowboard. Vreau sa ma colinde lumea. Vreau sa simt dragostea.

Va trebui sa fac putin curat si apoi sa ma ocup de cateva bucate.

Cum am facut si in ultimii 3 ani, pe 25 am invitat familia la noi. Sa nu se supere unii sau altii ca nu venim prima data la ei, sa avem timp sa ne bucuram de sarbatoare in tihna si sa fim cu totii. Bineinteles de masa nu ma ocup eu integral, desi mi-ar placea dar mereu raman fara timp pentru astfel de pregatiri. In plus eu nu sunt fan preparate specifice, deci nu o sa gasiti niciodata carnati, toba, caltabos, lebar, si lista e destul de lunga, facute de mine.

Anul asta vreau sa fac bradul mai devreme, in ziua de Ajun, sa nu il facem iar noaptea. Vreau sa mergem la colindat. Vrea ca ziua de Craciun sa ne gaseasca pregatiti, linistiti, odihniti si cu multe cadouri sub pom.
Imi plac cadourile inspirate, dar in acest an inspiratia a plecat. Sper insa sa am cate o idee sclipitoare pentru fiecare prieten aproape de sufletul meu.

Va doresc o vacanta placuta, in avans, sa aveti parte de toate ce le visati!
Sa vina vacanta cea mult asteptata! (Hang in there ca mai e un pic :D)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu