vineri, 8 ianuarie 2010

Alt item pe lista de TODO pt acest an, alt post

Cineva ne spunea acum cativa ani intr=o dimineata: "Trezirea, banii nu se fac dormind!" in timp ce noi tot dadeam snooze pentru a mai fura cateva minute de somn.
Anii au trecut si tot mai greu ne trezim dimineata.
Si imi tot propun sa incep ziua devreme dar degeaba. Ce-i drept foarte rar ma culc la 10 (si unii au nevoie de mai mult somn).

Problema e ca tot eu sufar. Ajung tarziu la birou, plec mai tarziu, ajungem tarziu acasa si ne culcam tarziu, caci procedurile de seara dureaza. Si uite asa ne tot invartim.
Vacanta trebuia sa ne aduca odihna. Si cand esti odihnit e simplu sa te trezesti dimineata, nu? Dar nu, ca daca nu ne e somn seara - mai vedem o dezbatere, mai vedem un serial, mai citim un articol si uite asa ... ne culcam tarziu.

Ce bine ca am blog, am si eu unde sa ma plang :)). Dar planul e sa schimbam obiceiurile proaste, si aici inregistram schimbarile. Asa ca de luni ajung devreme!

Mai vorbim luni despre asta :d.

2 comentarii:

  1. Sper ca peste o ora esti in drum spre pat si nu te impiedici..
    Of course, esti la par-pac, stiu eu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost la pac-pac, da! A fost o idee buna in the end. Aseara am adormit inainte copilului insa :d, si tot sotu' a ramas sa o duca de n ori la toaleta. Mai nou are un obicei si cand nu are chef de somn vrea la baie :d. Dar de dimineata m-am trezit si m-am impachetat si am impachetat-o si pe ea si uite cum postez de la birou :d. Mare realizare :)))).

    RăspundețiȘtergere