joi, 7 ianuarie 2010

Putin si des

Toata ziua buna ziua mananc. Am treaba sau nu am, eu trebuie sa mananc. Putin si des.
Problema mea e putinul, el depinde de om, "des" nu imi face probleme.
De dimineata am avut pachet - biscuitei (in diferite forme, deliciosi, gatiti in casa cu faina integrala bio impreuna cu balerina mea), si iaurt si niste carnita pentru pranz.

Nu a trecut mult pana am dat gata biscuitii si iaurtul.
Apoi la 1 mancam de pranz si luam pentru dupa amiaza si un foetaj :P, uitand de fructe.
Pe la 3 si juma mancam o portocala, pe la 5 un sweetie. Foetajul inca zace langa mine, dar nu cred ca-l crut.

Inainte macar imparteam. Stateam intre oameni care imparteau, rupeau de la gura si pentru tine o bucatica. Ufff, ce dor imi e de ei :(! Ei se gandeau la mine, sa nu cumva sa nu mai intru in rochia de la Mosu cand merg la nunta.

Trebuie sa fac putina ordine in alimentatie, sau sa mananc doar ce imi iau pachet. Sau sa nu imi mai iau pachet asa complet - cu gustari de toate tipurile.

Punem pe lista de TODO-uri, sa facem ordine la masa, sa mancam cu cap, cat mai sanatos pentru organism.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu