miercuri, 1 februarie 2012

Azi pe cine dam vina?

Da, da ... pe cine invinuim azi?
Pentru ce? Pentru tot ce ni se intampla ... de la trezitul tarziu, la luat metroul aiurea, intarziat la birou o ora pana la ... mancat excesiv.

Nu stiu, nu stiu, dar trebuie sa gasim pe cineva!

Degeaba am pe cineva langa mine care-mi zice "atentie la ce mananci", degeaba am pe cineva departe care analizeaza alimentatia si imi atrage atentia la toate prostiile pe care le fac. Eu, vreau dulce acum! Si in weekend, dar pana in we mananc azi ceva.

Ieri am avut o zi ... as fi mancat multe, din toate felurile - de la covrigi pana la inghetata. Si poftele astea imi creeaza asa o stare de agitatie, sunt nervoasa fara motiv. Nu sunt la vreun regim strict sa zic ca nu am voie, dar eu as fi mancat fara masura. Mult si prost!

Da, si pentru ca m-am plans tuturor, acum ma plang public.
Sa stiti ca sunt perfect constienta de toate starile astea. Chiar ma bucuram acum ceva vreme ca la birou reusesc sa mananc decent, fara sa uit de obiceiurile alimentare bune. Si era oarecum bine - 5 zile mancam sanatos si 2 zile mai calcam in strachini, dar in limitele bunului simt.

Dar acum sunt putin nervoasa ca nu reusesc sa ma controlez si astept sa revenim la 0 grade in termometre sa reincepem iesirile la patinoar, macar asa sa compensez.

Acestea fiind zise va las in compania unei melodii ... sa dam vina pe ea: Voltaj, Da vina pe...
(sa vedem daca imi iese sa o pun embeded).

5 comentarii:

  1. Pai, putem sa dam vina pe vreme :D.
    Pe de alta parte putem sa ne gândim ca e doar o perioada mai pofticioasa, după care totul va reintra in obisnuitul mâncat reținut si cuminte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia, videoclipul, ca si formația de altfel, sunt oribile, indiferent care ar fi mesajul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Melodia e energizanta ... mie imi place, ma binedispune. De asemenea, e foarte buna cand vrei sa enervezi colegii :D.

    RăspundețiȘtergere
  4. Micule, nu e nevoie sa dam vina pe nimeni si nimic :) Odata ce am comis iesirea in decor macar sa ne-o asumam cu zambetul pe buze si cu multumirea ca ne-am bucurat sufletul cu ceva. O bucurie din cand in cand (dar din cand in cand, da? :) ) nu strica nimic, doar ne condimenteaza viata. Venind de la mine, un food-addict, poate ca nu e bine sa imi iei in seama sfatul, dar na - te-am vizitat si mi-am dat si eu cu parerea :P . Pup fetele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, chiar ma gandeam cand am vazut comentariul "ce bine ca mi-a trecut!". Cand colo azi m-am bucurat de un cozonac delicios adus din grecia (terkenlis ii zice) deci doar mi s-a potolit constiinta :d.
    Merci de incurajari. Te pupam si noi.

    RăspundețiȘtergere