joi, 23 februarie 2012

Greu scapi de unii oameni din suflet

Se pare ca aceasta tema am anticipat-o de ieri iesindu-mi in cale aceasta melodie frumoasa.



Frumos cand folosesti un iPod este ca cu un simplu click cumperi repede orice melodie iti place. Asa ca acum e pe repete one. Dar ne pierdem...

Azi am primit o veste frumoasa. Vestea aceasta foarte frumoasa a agitat sufletul si a ridicat dorul. Si pentru vreo juma de ora dorul mi-a stat in gat, ca un nod.
Ce vreau sa subliniez este ca eu nu pot trece usor peste oameni. Mi-aduc aminte cum acum cateva ierni plangeam spaland aragazul din acelasi motiv - de dor, dupa o persoana cu care am crescut. Saracul meu sot se uita ingrijorat la mine. Bineinteles nu poate intelege aceste framantari ale mele, dar sunt la pachet.

Oamenii din jurul meu care ma vad agitandu-ma sa ma pregatesc pentru zilele unora, sa ii sun sa ne vedem sau alte manifestari de acest gen imi zic sa stau cuminte. Dar eu tot nu ma invat minte ca unii oameni nu sunt asa sociabili ca mine. Si sa stiti ca nu ma simt asa pentru ca sunt neglijata - nu, telefonul suna zilnic de cateva ori.Nu trece saptamana fara sa fac cel putin o vizita. Doar imi lipsesc anumite persoane la care am tinut si pe care le-am apreciat - persoane care au plecat din tara sau care candva mi-au fost colegi dragi, persoane care s-au mutat in alt oras.

Trecerea timpului nu pare sa ma ajute, si nici bomboanele :P.

Acestea fiind spuse va las in compania muzicii ....
Voua ce va lipseste? Ce va doare?

p.s. Ioana, bine ai venit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu