duminică, 12 februarie 2012

Inapoi acasa

Am aterizat acasa. Imi place acasa, tura asta insa m-am intors cu dor. Cu dor de ce-am lasat acasa dar si cu dor de ce-am lasat pe meleaguri straine. Meleaguri straine nevizitate de mult, tura asta doar pentru we. Am plecat cu expatii si m-am intors doar cu o parte.

Dar nu ei ne intereseaza. Ne intereseaza dorul asta. A trecut ceva vreme de cand l-am simtit asa ascutit. Stiu, timpul trece repede si spre deosebire de el eu am o parte din el cu mine. O parte vesela si jucausa si desteapta, numai buna de ingrijit si iubit.

Asa ca imi doresc ca aceasta saptamana sa treaca repede, sa ne vedem cu bine in we. Pana atunci patinam, stam cu copiii, dezgropam masina si nu stiu ce naiba mai facem doar doar va trece timpul repede.

Pana atunci ii ascultam pe ei si ne gandim la noi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu