miercuri, 4 ianuarie 2012

La multi ani!

Azi am revenit la munca. Am planificat totul astfel incat revenirea sa fie usoara: am lasat copila la bunici, am calcat de cu seara, am pus pe cuier ce vroiam sa iau azi cu mine, am dus chiar si masina si spalatorie :), ba chiar mi-am citit si mailul aseara sa nu ma ia nimic prin surprindere.

Dupa o vacanta destul de lunga unde activitatile principale au fost dormitul si mancatul, ordinea nu conteaza, ma gandeam ca va fi groaznic azi. Dar nu a fost asa. M-am trezit la 7:30, am pus de cafea si m-am intors sa mai lenevesc putin. Din pacate nu am scapat de lene.

Acum ca Anul Nou a inceput bine bine, va doresc tot binele din lume. Sa fiti sanatosi si voiosi; sa aveti timp liber, dar si bani; sa iubiti, dar si sa va lasati iubiti; sa va distrati, dar sa va si relaxati; sa calatoriti, dar si sa petreceti timp cu familia; sa fiti sportivi, dar si lenesi... de fapt sa pastrati un echilibru in tot ceea ce faceti. Sa gasiti echilibrul care va pastreaza viata frumoasa si va alimenteaza sufletul bun!

Acestea fiind zise voi incheia acest post multumindu-i Mosului pentru cadourile multe, chiar nu stiu cand am fost asa cuminte!

Pentru acest an nu exista lista ... ajungem departe si fara ea.
Insa am 2 lucruri pe care mi le doresc pentru sfarsitul de 2012. Stiu, de abia a inceput si eu ma gandesc deja la sfarsitul lui. Asa sunt eu, nerabdatoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu