vineri, 12 martie 2010

Update - Fara zahar

Dupa 10 zile de fara zahar "comercial" si fast food sunt bine.
Nu am dat fuga la cofetarie sa ma indop cu dulciuri, mai mult, am reusit sa rezist destul de bine ispitelor.
Am avut o zi mai grea - marti, cand am mancat mucenici ..buni, buni, buni, doar 3 (2 marti si unul miercuri dim), dar i-as fi mancat pe toti, de fapt cred ca as fi mancat orice.
In rest am reusit sa rezist prajiturilor delicioase si bomboanelor primite in dar de 8 Martie, am refuzat niste felii de tort in vizite si tot asa.
Nu am renuntat la o unitate de zahar din cafeaua de la birou (de fapt 2 sau 3 pe zi). NU pot, e jalnica fara! Eu beau cafea cu lapte, fara zahar, dar cafeaua de la birou nu merge, nu aluneca fara acea unitate de zahar.

Din pacate miscare am facut foarte putina, dar o data cu venirea primaverii sper sa se schimbe asta.

Am avut cativa parteneri, ce s-au inscris prin viu grai, care doar ma sustin din umbra abandonand provocarea. Oricum e un inceput :P.

In cazul in care de abia acum cititi postul cu provocarea, oricand e un moment bun sa incepeti. Va invit in hora (nu e ideea mea, dar am adoptat-o).

Bafta!

Un comentariu:

  1. "Go, busters!" Bravo! Esti cool-a.
    Eu am facut niste stretching, asa cum m-ai sfatuit. Nu te gandi ca sunt atat de cuminte si ascultatoare, dar parea mult mai simplu si mai placut decat abdomene, genoflexiuni si alte lucruri si asa imi spuneam de fiecare data "Run, Forest, run...!". La lucrurile urate n-am renuntat, dar am adaugat mai multa culoare in farfurie. Codul zilei - cel putin la o masa: verde, rosu si galben natural din abundenta.

    RăspundețiȘtergere