marți, 2 martie 2010

Tema pentru luna ce urmeaza / leapsa

Am vazut acum o saptamana un buzz si acolo era indicat un filmulet pe youtube cu o domnisoara care prezinta diferite exercitii de facut acasa, pentru un look de invidiat, intr-un timp scurt folosind putine lucruri ajutatoare.
Toate reprizele de workout necesita o conditie fizica excelenta, dar uitandu-ma la ele m-a apucat nostalgia.
Acum multi ani era o perioada in care toate exercitiile prezentate pe care le-am vazut erau floare la ureche. Era pe vremea cand sa fac flotari sau tractiuni era o simpla joaca. Acum cred ca imi sunt suficiente 3 sarituri cu genunchii la piept sa-mi dau duhul pe podea si sa-mi bata vecinul in teava ca i se misca lustra.
Dar uite ca domnisoara mi-a atras atentia ... si ma tot intorc la site-ul cu pricina sa vad cum s-a mai distrat. Prezinta exercitii intense cu putine repetari, cronometrat. Take a look!

In posturile ei vorbeste de o incercare - o luna fara zahar (e permisa mierea si zaharul din fructe, banui ca nu in cantitati industriale) si fara mancare de tip fast-food. In lumea asta a blogurilor se poarta leapsa ... si as da-o mai departe dar nu stiu daca e cineva interesat. Va rog sa va inscrieti la leapsa.
Leapsa pentru: o luna fara zahar "comercial" si fara fast-food si cu miscare (workout, bazin, alergare, biciclata).

Va voi tine la curent cu evolutia mea :).

p.s. un mic update - la finalul lunii voi merita un premiu, iar al meu premiu va fi o vizita la spa :d, un masaj cu pietre calde (asta nu inseamna ca stau la gard si cineva arunca cu pietre calde in mine :P).

3 comentarii:

  1. eu ma bag madame, ca asa pùtin apuc sa mananc pe-aici, mi s-a cam luat de mancarea lor traditionala si fructele sunt cam singurele alimente satisfacatoare... plus workout la greu: hiking, alergat dupa autobuz la 4000 m, carat 50 de kile de rucsac - nu ma plang, numai enumar... statul cu orele (10-20h) in autobuz nu se pune la working out, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, dar asta dupa ce te intorci :). Sunt convinsa ca tot ce ai facut ti-a imbunatatit conditia fizica, dar a fost oarecum legat de context.
    Asa ca real challange e aici, unde ai acces la multe dulciuri si pachete de la mama :P.
    Te pup. Ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca-i pe leapsa, eu spun "piua" la 0 zahar si fast-food, dar ma inscriu la workout (se pune ridicatul greutatii de 8 kg si ceva de n ori / zi?) :P

    RăspundețiȘtergere