miercuri, 10 martie 2010

Din ciclul cele mai tari inventii ce ne simplifica viata - masina de spalat automata

Tragedie - s-a stricat.
S-a spart rama de la usa si sambata a cazut de tot. Bine ca nu s-a spart si geamul :).
Bineinteles ca am ajuns sa ma impacientez in ultima clipa.
Si ieri am luat toate site-urile de reparatii si am sunat cautand sa-mi rezolv problema. Din pacate cei 3 care au zis ca ma pot ajuta nu m-au sunat inapoi, si azi i-am cautat eu.
Cei mai ieftini si cei cu care am mai lucrat au o conditie idioata - trebuie sa mergi la ei sa dai avans si sunt singurii care-mi pot da doar rama si nu trebuie sa iau toata usa. Dar pentru asta trebuie sa ma duc aproape de casa intre orele 14-17, sa dau avans 15RON. Pai asta e chiar bataie de joc. Am zis ca le fac plata integral online - nimic.
Probabil insa voi face o inginerie, ca decat sa dau 240Ron pe toata usa mai bine ma gandesc cum sa merg la ei intre orele indicate.
Cel mai simplu cred ca-mi cumpar una noua!

O alta inventie, nu chiar casnica, ce merita amintita este scutecul de unica folosinta (pampers, happy, bella).

Robotul de bucatarie e tare cand citesti prospectul, vezi pozele, dar cand trebuie sa-l spal ... mai bine nu-l mai folosesc :d.

Va las pe voi sa-mi spuneti ce va simplifica viata de zi cu zi.

Un comentariu:

  1. LEAGANELE pt copii automate (de nu l-am pomenit pe cel/cea care l-a inventat, numai de bine i-am zis), wireless-ul, blender-ul, Falfaila etc.

    RăspundețiȘtergere