luni, 15 februarie 2010

Povesti despre un weekend plin

Incep prin a va spune ca ... "Da. Am ajuns la gradi!"
Acum sper sa nu racim caci venea o dna cu al ei copil, si copilul tusea.

Acum pe scurt despre un weekend pe care il consider reusit.
Am fost la revizie - femeia la volan, care nu citeste cartea tehnica s-a dus la 20mii la revizie nu la 2 ani :d. Dar nici dl care m-a programat nu a zis nimic, ca doar lor le intrau niste bani. Si uite cum sambata la 8:30 eram departe de patul meu calduros, dar am rezolvat-o.

Am fost si la dechatlon si m-am echipat pentru sport - de azi ma duc la dans contemporan:).

Am gasit restaurantul unde se danseaza La Brace - sambata e seara dansata. Mi-a placut.

Duminica dim am fost iar matinali, am iesit la mic dejun si la cafea, la 9:30.
Apoi am fost la o petrecere foarte draguta cu fata.

Reintorsi acasa am avut niste musafiri mici si plangaciosi, care au plecat repede repede, putin speriati de casa fara multe lucruri colorate care sa cante si de copilul (meu) mai mare bucuros si galagios. Si de mine s-a speriat, se pare ca siguranta casei conteaza mult:).

Apoi am mai avut niste musafiri si gata weekedul.

Baita, laptic si copil culcat devreme.
Am strans in casa si am pregatit lucrurile pentru ziua de luni, cand ne astepta o grea incercare: trezirea la 6:30 si mersul la gradinita!

Am reusit... Ole!

Un comentariu: