luni, 8 februarie 2010

Din nou acasa

Ce bine e! Niciodata nu am crezut ca o sa ma simt bine indreptandu-ma spre Bucuresti pe DN1. Un DN1 aglomerat, un DN1 nedezapezit, dar circulabil, si inca circulabil cu 30-40 km/h.
Cum va spuneam in postul anterior, am fost la o nunta in Piatra Neamt. Am plecat din vreme, sa avem parte si de o mica vacanta si pe atunci visam eu sa ma dau cu placa.

Drumul e simplu - drept si bun. Partia nu stiu cum e, caci mi-a fost frica si am considerat ca lipsa conditiei fizice nu e potrivita pentru a cobora aceea partie. Asa ca desi am ajuns la partie echipata corespunzator, am baut un ceai si am coborat inapoi in oras cu telegondola. Rusine! Am smuls insa niste promisiuni pentru o iesire la o partie cunoscuta in viitorul apropiat.

Si acum sa va spun putin de nunta mare. Mi-a placut. A fost frumos, aerisit, cu momente de divertisment si multaaaa mancare bagata sub nas. In plus mireasa nu a stat departe de nunta prea mult timp, si in acele momente mirele a intretinut atmosfera dansanta. Mireasa superba, mirele nici el mai prejos. O nunta eleganta, cu tinute frumoase si diverse. Toata lumea aranjata si cocheta. Bineinteles ca mireasa si mirele au fost cei mai frumosi. Bravo! Sa nu uit sa zic despre formatie, mult peste asteptari. Sincer va spun ca am pasit la nunta cu teama, hotarata sa nu ma misc pe prea multe hore. Dar cand a aparut formatia, mi-am dat seama ca voi participa la dans. Stralucea prea tare palaria solistului sa ne cante doar populare. Felicitari pentru organizare si La multi ani! Sa fiti asa frumosi mereu.

Dupa nunta, inapoi acasa. Stirile povesteau despre drumuri inchise si coduri galbene sau portocalii se anuntau pe ruta spre Bucuresti. Am facut o mica gasca si am plecat devreme. Pana la Focsani s-a mers bine. De acolo insa drumurile nu au fost curatate sau utilajele nu mai faceau fata. Am avut noroc ca am reusit sa trecem spre Buzau caci in urma noastra s-a inchis drumul. De la Buzau am fost directionati catre Ploiesti. Aceasta a fost cea mai rea parte. Deja se aglomerase rau, erau masini grabite care depaseau, cu viteza prea mare pentru vremea oribila. Drumul era cu zapada si gheata. Dar am ajuns si la Ploiesti. De acolo a fost binisor. Si surpriza cea mai mare a reprezentat-o pentru mine intrarea in Bucuresti. Din cauza pasajului de la Baneasa se circula, si nu ne-am oprit din cauza acestei gatuiri cu vreo 20 de km inainte. Din pacate Bucurestiul era mai rau decat orasele prin care am trecut, poate pentru ca e mai mare ... cine stie?!? Arterele principale erau acoperite de un strat subtire de zapada, dar am vazut echipaje. Bineinteles strazile laturalnice nu erau curatate. Asa ca in parcare a trebuit sa scoatem lopata si am avut noroc caci am gasit loc de parcare. Dar am ajuns cu bine asa ca acum mi se pare o experienta placuta :d.

Concluzia e ... botezul sper sa fie vara! :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu