miercuri, 3 februarie 2010

Eu si gura mea sparta ...

plecam intr-un we mai lung.
Am prins 2 zile libere legate de acest we cu nunta mare, si mergem la Piatra Neamt.

O sa agat casca si ochelarii de snow, poate ma dau cu placa. Trebuie sa-mi fac curaj pentru a ma da pe singura partie de acolo, cu grad mediu de dificultate, dar voi incerca. Vad eu cum cobor partia - pe placa, pe fund sau pe picioare - cu placa in mana. Sper sa ajung la party. Dar ar trebui sa astept sa ajung acolo, sa vad intai daca partia e practicabila si apoi sa-mi fac griji :d.

Memo to myself: "taci si ai rabdare".

Era candva o vorba "Cu rabdarea trecem marea". Suna aiurea, nu? Iata si un banc cunoscut cu morala, care ne arata ca mai bine asculti si vorbesti la final daca mai e nevoie. O sa adaptez bancul caci nu-l stiu exact.

"3 colegi - seful si 2 subalterni gasesc un pestisor de aur. Pestisorul zice ca le indeplineste 3 dorinte. Subalternii primii se grabesc sa-si spuna dorintele. Biatul spune: "vreau pe o plaja exotica, inconjurat de multe fete frumoase" si dispare, fata spune "vreau intr-un loc exotic, cu prietenele, spa si multi baieti care sa roiasca in jurul nostru" si dispare si ea. Vine randul sefului sa-si spuna dorinta "In 10 minute ii vreau inapoi".


Memo to myself: "taci si ai rabdare".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu