miercuri, 10 februarie 2010

Bubulina, gospodina

Mi-am luat-o :d.
Vorbeam cu o cunostinta pe msg si imi povestea ca gateste si face curat. Si eu zic "la mine in casa e varza". Si raspunsul primit a fost demential "dar ce, nu ai curent?!?".
Fiind pe msg nu am fost in stare sa imi dau seama de tonul vocii, banui daca a fost o ironie fina.

Din luna dec am "resuscitat" gospodina. Si de atunci tot incercam sa pastram curatenia in casa, mai si gatesc, mai si dau cu mopul. Stiti voi ... activitati de gospodina. Saptamana trecuta plecand, am sarit peste episodul cu curatenia, asa ca trebuie recuperat cumva zilele acestea.

Promit ca o sa fiu o gospodina desavarsita cand ma voi trezi la 6 AM si la 7 PM cel tarziu voi fi acasa.
Dar pana atunci, dna 'Mariana' sa traiasca!

Un comentariu:

  1. Asta cu "gospodina" e no comment, mai ales daca avem si-o promisiune... Da' e tare frumos noul albastru.

    RăspundețiȘtergere