miercuri, 4 noiembrie 2009

People

Imi plac oamenii!
Cei care stiu ce vor, cei care au grija de ei, oamenii care zambesc, oamenii care iti explica de ce ai gresit in loc sa urle la tine, oamenii a caror fata se lumineaza atunci cand povestesc despre nazbatiile copiilor.

Admir oamenii puternici. Pe cei care se lupta cu greutatile dar nu o arata, nu fac din ele obstacole de netrecut, nu se plang si atunci cand problemuta ta te darama sunt langa tine si te inconjoara cu vorbe bune. De unde au atatea resurse? De unde vin atatea vorbe bune?

Imi plac oamenii care iubesc neconditionat. Ei ar face orice pentru tine, chiar daca nu au timp pentru asta, isi fac.
Mi-e dor de mama. Mi-e dor de tata.
Mereu vizitele sunt pe fuga.

Imi plac oamenii ordonati. Birourile curate, dulapurile aranjate si gandurile serializate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu