miercuri, 25 noiembrie 2009

Avem un nou deadline

Desi s-a lasat asteptata, vestea a venit.
Nu e asa grozava, dar datorita starii mele zen a capat o tenta roz :).
Si avem si un nou deadline - martie.
Pana in martie trebuie sa gestionam bine timpul, sa ne jucam cu copiii, sa gandim pozitiv, sa mancam sanatos, sa socializam si nu in ultimul rand sa iubim.

In acelasi timp trebuie sa avem grija de resursele pamantului care (se zice) sunt pe sfarsite. Facem provizii pentru zile (g)rele. Dar cum stocam starea zen si energia?

Eu am citit niste posturi despre eco/bio si am mers putin pe jos respirand noxele altor autoturisme. Am fost certata ca am ales aceasta cale, dar am avut ocazia sa stau in calea autoturismelor care depaseau coloana pe trotuar si uite asa am fost flash-uita si injurata. Totusi nu prea mult caci nu am timp de stat prin spital in urma vreunei batai in trafic :).

Ah, si pentru a ma mai lauda un pic, ieri am urcat pe scari pana la 11 si am mers putin cu bicicleta medicinala. E un inceput bun.

Acum beau un pahar de cico(-cola) nesanatos in cinstea noastra, cei carora ne place sa traim ;), cum traim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu