marți, 10 noiembrie 2009

Nesimtire

Mama, ce m-am enervat!
Intamplator la momentul acestui post sunt la birou.
Si cum imi era mie sete m-am ridicat sa ma dezmortesc si sa ma hidratez.
Si m-am intalnit cu un coleg care venea de la "fantana" si mi-a zis plecand ca si el tot la apa a venit, dar s-a terminat. Degeaba i-am indicat eu bidoanele pline rugandu-l sa-l schimbe. Sa nu credeti acum ca l-am implorat, dar am zis de cateva ori te rog.
In zadar.
Bine ca nu eram chiar singura in firma, caci ar fi trebuit sa-mi cumpar apa.

Tot in decursul zilei de azi am facut o cerere pt un prelungitor, caci cel care alimenteaza frigiderul si cuptorul cu microunde cedase. Si s-a uitat colegul la mine de parca i-am cerut o galeata cu monede de aur. Mai avea putin si ma trimitea sa cumpar unul. Acum, poate nu era responsabilitatea lui, dar putea sa-mi zica, in loc sa se uite ca vaca la mine.

Uf, ce oameni domle!
Pe astia nu-i iubesc.

Un comentariu:

  1. Eh... Mult timp mi-am testat puterile ridicand bidoanele imense ale "fantanii", daca nu erau prin preajma fortosii la sensibilitatea carora imi permiteam sa atentez. Oricum, asa multa dovada de naivitate ca tine n-am dat niciodata :).

    RăspundețiȘtergere