sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Finalitate

Eu las lucrurile neterminate. De lene sau din comoditate sau poate de oboseala.
De putine ori scap nesanctionata. Si mereu zic ca data viitoare nu o sa mai fac asa. Cu siguranta nu ar mai fi vase in chiuveta, sau rufele ar mirosi mai frumos.
Vreau si eu sa termin ceva!
Sa fac un lucru bun de la inceput pana la final. Si apoi sa vorbesc fara regrete despre lucrul finalizat.
Am un master de terminat, vreo 3 carti, o examinare si ar mai fi o partie lunga de coborat cu snowboardul. Ah...si un maraton.

Sa aveţi vise frumoase si sa ajungeti sa le indepliniti!

p.s. weekendul acesta am inceput ceva frumos.

Un comentariu:

  1. Se pare ca nu pot sa ma abin de la comentarii. Admira-i pe cei care pot sa realizeze lucruri marete si bucura-te de ceea ce ai si realizat pana acum (sa ne gandim la Andra care e cea mai mare realizare pana si a mea :) ). Altii n-au nici macar vise. Eu am incepute vreo 15 carti pe care nu le voi termina niciodata (din pacate, desi le-am ales din placere), am in plan vreo 4 carti de specialitate pe care le ocolesc de fiecare data, le scot si le pun la loc dupa ce se umplu de praf si fac lucrurile de multe ori presata de circumstante. Vezi, se poate si mai rau...

    RăspundețiȘtergere