marți, 2 decembrie 2014

Aproape la final de 2014, cu ganduri mari pentru 2015

Incet, incet, am ajuns si la ultima luna din an. O data cu ea ne zboara gandul la cadouri si la relaxare, precum si la rezolutii si planuri pentru noul AN.

Si cum nu am scris o rezolutie clara pentru acest an, cred ca obiectivele au fost marcate ca si indeplinite mai lejer. Adica am fost indulgenta cu mine. In mare parte par a fi doar obiective sportive :D.

Well, pentru 2015 nu mai lasam loc de tocmeala. Deja se afla in lucru calendarul competitional. 

Visez la distante mai lungi alergate si biciclite si bineinteles o suma rotunda la final de an. 
Oare exagerez cu 1000km alergati si 2000km parcursi cu bicicleta? Asta ar inseamna 20 km de alergat pe saptamana si 40 km facuti calare. Asta e precum reclamele la rate - cu doar 3ron pe zi ai un mega produs. Hop si eu - cu doar 3 km alergati zilnic ajungi departe. Putini, nu?
Pentru asta e nevoie de organizare si de un switch rapid intre activitatile zilnice.

Pe lista (invizibila inca) exista un semimaraton de alergat in mai si un maraton in toamna. Maratonul e scris cu creionul, inca. 

Multi dintre organizatori au anuntat programul triatloanelor. 
Deja m-am inscris la doua: WinterTri pe 28.02.2015 si Triathlon Challenge Mamaia pe 6.09.2015, erau la promotie de BlackFriday. 
Urmeaza seria evenimentelor NoStress, unde sigur particip la Olimp Triathlon (04.06.2015), Mogosoaia Triathlon Offroad (20.06.2015) si Bike&Like Offroad Medias (8-9.08.2015).
Anul acesta ramanem la proba sprint - 500m inot, 20km biciclit, 5 alergat.

Apoi, mai sunt evenimentele FaraAsfalt, RoadGrandPrix si duatloanele. Si inca o groaza de triathloane si alergari frumoase. Mda frumoase - cine naiba vorbeste folosind "frumos" despre un eveniment unde te duci si transpiri dandu-ti duhul? Aici trec pe lista Triathlonul Brasov si Transfier Olimpic.

Sa nu uitam de evenimente Riders club, tocmai au fost anuntate niste date posibile.

Si uite asa te plimbi prin tara cand la munte, cand la mare, cu bicicletele dupa tine.

Sa nu uitam de dorinta de a participa la alergarile de trail. Mentionez Semimaratonul Brasovului (04.04.2015) si EcoMarathon (9.05.2015), bineinteles la ambele ma gandesc la cursa scurta (~10km). Acestea sunt cele mai populare, caci sunt o groaza de evenimente de trail. Anul acesta am auzit despre ele. La anul poate vom participa. Subiectul ultra il lasam pentru 2016. La fel si competitiile de inot. 

Aici avem lista de competitii din cadrul campionatului national de triathlon - sosea si offroad.
De exemplu, sunt sanse mai mari ca pe 4.04 sa particip la duathlonul de la buftea.

In 2015 abordam competitiile pe sosea - habar nu am cu ce se mananca mersul pe bicicleta de sosea (asa zisa cursiera) si folosirea papucilor de ciclism. Anul acesta invatam mersul cu bicicleta pe sosea, cu urcat de pante si coborat, incercand sa ne invingem teama de viteza mare, daca ne-or tine picioarele de viteza a 3a. (Asta scriu acum, cand astept cursiera, cu pedalele in portbagaj, fara papucii speciali, fara sa fi mers 1 km cu cursiera. S-ar putea prima cazatura sa ma tempereze.)
La finalul primului meu triathlon am concluzionat ca-mi iau cursiera si la anul o sa merg mai repede. Am participat cu MTB-ul, folosind cauciucuri cu profil de sosea. Timpii nu au fost rai, dar e loc de mult mai bine. Ca peste tot.

Ar trebui in primul rand sa incep sa alerg mai serios. Desi pare cea mai simpla proba nu este. Ii vine randul dupa 20.5km de efort, iar primul km este greu de facut deoarece vii dupa pedalat. Coordonarea are de suferit si ai impresia ca stai pe loc. Senzatia este tare ciudata :). Timpii scosi de concurenta sunt intre 22' si 25' pe 5km, eu sunt undeva pe la 30'-31' si asta cand alerg direct. Deci ar fi ceva de imbunatatit. Sa alergam, sa alergam, sa alergam!

LE: Intre timp a venit si cursiera. Ea a fost asamblata (pus ghidon, roata fata si pedale), i-am potrivit presiunea si i-am strans suruburile (sa nu se mai miste aiurea ghidonul). Sincer, pentru o tura mica merge, dar pentru o tura mai lunga (cand vremea ne-o va permite) trebuie sa se uite cineva la ce am facut eu :D. A primit si nume.

TANANANA v-o prezit pe Sparkle (m-am inspirat dintr-un desen animat cu niste ponei zburatori)


Imi doresc sa ma poarte departe, repede si sa-mi dea curaj! Fara incidente cu masini, asa cum am auzit eu in povestile ciclistilor (atat!).

Si pentru a va face o idee cine vine din urma si cum vor sta campionii (asa sa fie!), am exersat putin pozitia de la finish :)))).


Hai, gata cu planurile! Avem de lucru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu