miercuri, 4 iunie 2014

Ce urmeaza

Urmeaza pregatirea pentru primul meu triathlon, NoStress Olimp 23.08 si/sau TriChallange Mamaia 5.09-7.09.
Inca nu stiu daca o sa am curaj si capabilitati sa inot in mare, dar ma voi pregati.

Urmeaza o mica investitie in echipament:
- cauciucuri de sosea pentru ca urmatoarele au partea de bicla pe sosea
- poate costum de tri
- as vrea niste pantaloni de alergare cu compresie si un maieu/bustiera la fel
- 3-5 kg in minus pentru ca ansamblul (bicla+calaret) sa fie mai usor
Si un mic shift de program: trebuie mutat sportul dimineata si din cand in cand revenit la Insanity. Programul este foarte bun pentru cross-training.

Ce ne-ar mai trebui in rest? Buna dispozitie, chef de viata, incurajari si o dieta potrivita.

Ce profi suna, pare ca stiu ce vreau sa fac vara asta. Se mai baga cineva?

3 comentarii:

  1. Pai ce sa zic...
    Se mai baga cineva :) pe 28 cu cauciucuri de sosea, 4 kg in minus, costum de tri si multa, multa buna dispozitie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-e teama ca va trebui sa renuntam la pricomigdale si la painea cu masline.
      In rest, mi-a venit bicicleta acasa si saptamana asta reincepem distractia.
      M-am linistit acum ca stiu ca nu sunt singura!

      Ștergere