miercuri, 16 noiembrie 2011

Un telefon si s-a topit

Dormitam de dimineata in pat, ora de trezire trecuse de vreo ora, cand "cri cri" "cri cri" suna telefonul.
Era sotul meu pe care-l rugasem sa ma trezeasca de dimineata si credeam eu ma verifica sa vada daca am inceput sa misc - era al doilea telefon. Era totusi o ora la care puteam fi la birou.

- "Tu m-ai sunat de pe fix?"
- "Eu? Nu, eu dorm! Andra poate te-a sunat, stai asa!" Ma ridic din pat si ma tarai spre sufragerie, unde copila era cu tel fix in mana, nu intelegea de ce suna ocupat.
- "Tu l-ai sunat pe tati?"
- "Da!" zise ea ranjind toata.
Ii comunic ca am identificat cine l-a sunat si ii intind fetei telefonul sa vorbeasca.
- "Tati, mi-e dor de tine! Te iubesc! Cand vii? Ne vedem diseara, da?"

Bucuroasa imi intinde telefonul. Inchei discutia si imi vad de pregatirile necesare parasirii casei.

Mai tarziu "Tu i-ai suflat?" Eu nu am suflat nimic, eu inca dormeam, zau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu