miercuri, 7 septembrie 2016

Timpul liber, unde e?

Unde e timpul acela, al meu, pe care-l petrec cum vreau eu - gen, in balansoar, invelita si cu o limonada alcoolizata? Sau la batut mingea de basket cu copiii? Fara sa avem vreo restrictie sau vreo nevoie. Sa fie toate rezolvate si sa avem disponibilitate pentru toate.
Unde s-a dus? A existat vreodata? Nu-mi aduc aminte...

Mai nou aud/vad peste tot - la radio, pe fb, via email - diverse discutii pe tema "Timpului de calitate petrecut cu copilul". Opriti telefoanele, asezati-va langa ei si jucati-va! 
Hei ... am prins ideea, CAUT TIMP sa-l fac de calitate si sa-l petrec cu copilu, cu sotul, cu mine. De parca altfel, as petrece timp cu ei de proasta calitate, naspa, si in sila.

Normal, nu e vina nimanui. E doar vina mea ca nu am timp. Fie vreau sa fac prea multe si cand vad lista de lucruri multe pe care le tot reportez ma deprim. Fie nu ma organizez prea bine, pierd timpul cu fleacuri si lucrurilor importante le raman mai putin timp. 

Daca va puteti imagina, in mai am schimbat cauciucurile. Da, stiu ca nu conteaza cat de frig imi e mie, era MAI totusi! Si nu mai zic de cat timp nu am mai spalat masina...

Dar acum, acum simt ca vin vremuri mai bune. E momentul sa ne scuturam de praf umerii si sa ne organizam, mai mult si mai bine sa ne ramana si timp liber. Timp liber sa citim, sa ne jucam in tihna, sa vopsim gardul, sa invatam, sa ne relaxam pentru a fi mai buni. Si toate astea sa le facem inainte de ora de culcare. Marturisesc ca sportul imi rezolva problema timpului cu mine. Asta cand nu sunt atenta la forma, respiratie, cadenta si altele.

Voi cum stati cu timpul liber? Ajunge? Aveti macar o parte alocat voua sau de obicei e impartit?

"Time is now to make things right"





2 comentarii:

  1. Falfaila e inca incaltat de iarna. Din cand in cand, in zilele mai calduroase, opresc la pitstop sa fac plinul la aer in cauciucuri.
    Timpul personal s-a dus de mult, sunt ani de la momentul despartirii.
    Mai storc copiii cate ceva de la mine. Dozat, cate putin. Au inteles si ei. Nici ei n-au timp.
    Asteptam craciunul. Sa vezi atunci rasfat. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai eu am niste asteptari pana la Craciun - avem putin timp liber inainte, de pe 30.09 pana pe 04.12, daca iti iei concediu pe 02.12.
    Cum suna ... de miercuri pana duminica? Altfel la Craciun, nu pica asa bine zilele, dar gasim o solutie sa ne rasfatam putin. Deja ne gandim la Craciun :)))).

    RăspundețiȘtergere