joi, 20 septembrie 2012

This is dedicated to the one I LOVE

Azi am ajuns la munca destul de tarziu, si starea nu-mi era asa buna. Eram dezamagita de oamenii cu care am colaborat latety si ma simteam foarte obosita. Nu-mi gaseam locul si starea zen.

Putin mai incolo am pus mana pe calendar sa-l potrivesc. Si am privit mirata la data. Nu-mi venea sa cred ca m-am lasat dusa de val si am uitat complet de ce semnifica aceasta zi pentru mine. De mai mult de 9 ani il iubesc, dar de 9 ani ne iubim cu acte. Si brusc mi s-a schimbat starea, am uitat de tot, mi-am regasit echilibrul. Si am devenit recunoscatoare pentru ce am. Caci stiu ca o sa-mi fie bine. Impreuna suntem puternici si ne completam.

La multi ani! Sa crestem mari in familia noastra mica, dar totusi mare!



Si daca e departe am o parte din el cu mine, dulce si vesela.

Dulce minune, te iubesc!

2 comentarii:

  1. La multi ani, in noua ani v-ati inmultit. Sa fiti fericiti cu totii si un exemplu asa cum va stim :****

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, multumim!
    La fel va doresc si voua - sa fiti fericiti pana la adanci batraneti si sa extindeti si familia.
    Va pup

    RăspundețiȘtergere