marți, 18 septembrie 2012

Bobocul

Cum bine se stie, ieri (17.09) a inceput scoala. S-a terminat distractia, trebuie sa luam viata mai in serios, dupa un program strict si cu orar! Offfff!

Ne-am trezit, ne-am pregatit, am mancat micul dejun, am pregatit pachetel pentru gustare, servetele de toate felurile, apa, toate puse cu grija in ghiozdan. Si-am plecat...fara GHIOZDAN! Dupa ce l-am luat cu noi in fiecare dimineata in saptamana precedenta, ieri l-am lasat acasa.

Ne-am aliniat in careu si dupa ce s-a cantat imnul Romaniei, s-au prezentat invatatorii, am intrat in scoala printr-un tunel de flori. Ne-au lasat si pe noi sa-i conducem pana la clasa. Clasa ii astepta curata si primitoare, frumos colorata - pregatita cu grija in weekend. Am stat si in clasa putin, am facut niste poze si apoi i-am lasat acolo sa se imprieteneasca cu Dna invatatoare.

Pe covoras, langa Dna:

Am revenit dupa o ora sa o luam.
In banca, langa prietena ei de la gradi:

I-a placut si a inteles ca scoala e ceva serios, nu ca la gradi. M-a sunat ieri dupa somnul de pranz si dupa ce mi-a zis ce face dupaamiaza m-a intrebat cand vin. Eu i-am zis ca vin astfel incat sa ajungem pe la 20 acasa. Mi-a zis "sa nu vii iar la 22, aici nu e ca la gradi, se pun absente!". Mi-a pus capac si am inteles ca si daca voi uita eu de responsabilitati, fata noastra e mare acum si ne va aduce ea aminte.

Nu-mi vine sa cred ce fata mare avem!

Time sure flies by when you're having fun...in curand revin cu povesti dintr-a cincea :)).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu