marți, 5 octombrie 2010

Move it! Move it!

Am impresia ca ma guverneaza o stare de asteptare. Si asa vreau sa nu mai astept si sa pot sa-mi fac planuri dupa capul meu. Sa ma misc in voie, liber. Sa merg mai departe cu viata mea frumoasa.

A venit frigul si parca lumea e mai gri si mai departe.
Visez la mare, la plaja si la o baie de soare.

Visez la un pervaz lat si la o fereastra joasa, unde sa stau intr-o asemenea zi urata cu o mare cana de cafea gustoasa, privind de la inaltime cum iese abur din padure.

Visez la strazi mai libere si la indicatoare despre cat de aglomerata e strada pe care vreau sa o iau. Sau macar la tramvaie mai dese, in care nu astepti sa se dea masinile de pe sina.

Voi la ce visati?

4 comentarii:

  1. Eu visez sa pot sa-mi las sufletul liber sa se bucure de ce simte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate cateodata gandim prea mult. Mintea nu il lasa sa se bucure, analizand continuu ce simte sufletu. Atunci cand nu va gasi nici un pericol la finalul analizei, totul va fi bine, sufletul se va putea bucura.

    RăspundețiȘtergere
  3. O lume fara muci. O primavara sau toamna calda continua. O casa pe pamant fara colturi careia sa-i deschid usa si sa spun "Du-te, Vlad si joaca-te in locul tau special si capitonat". Amortizoare pentru Falfaila. O bagheta magica.

    Poate si niste cartofi prajiti si-un Snickers. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Snickers-ul si cartofii prajiti ii cumpar eu.
    Si poate cand apare casa pe pamant o sa facem si un loc de joaca frumos si save, pentru vara :).

    De restul insa, hang in there, ca muci vin si trec. Anul trecut la fiecare control mi se zicea ca la 7 ani aceste probleme vor trece. Sanatate si rabdare!

    RăspundețiȘtergere