luni, 25 octombrie 2010

Gandire pozitiva

De dim am avut niste treaba in sectorul 6. Am parcat masina frumos, la capatul parcarii, pe desenul care anunta cum ca acolo incepe parcarea.
Cum coboram eu din masina, un gand negativ mi-a trecut repede prin minte "poate-mi ridica astia masina".

Cand m-am intors puf... unde parcasem eu era alta masina.
Si uite cum m-am urcat intr-un taxi si l-am rugat sa ma duca si pe mine la depozitul de masini parcate neregulamentar. Am sunat un prieten sa-mi confirme locatia si sa-l rog sa verifice daca se poate plati cu cardul si daca a ajuns masina. Da, se poate plati cu cardul, spre deosebire de sediul unde se duc masinile parcate aiurea in sectorul 2.

Si uite cum am ajuns eu la un capat al Bucurestiului, cand eu trebuia sa fiu in alt capat al lui sa-mi ridic masina.
Data viitoare voi gandi pozitiv atunci cand ma dau jos din masina "sa te transformi intr-o mazda 6!" sau o sa merg cu o bicicleta. Putin mai ieftin si mai eco.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu