joi, 17 iunie 2010

Pomul de Craciun

E ciudat sa vorbesti despre pomul de Craciun in toiul verii.
Dar eu asa ma simt in fiecare zi cand car (pentru putina vreme!) multe lucruri si mai am in grija si una bucatica copil, care cateodata vrea in brate.

Cel mai bine e cand am doar geanta (de fel mare si grea) si un rucsacel cu lucruri/jucarii pentru copil. La astea mai adaugam uneori (destul de des!) - o punga cu incaltari sport, un ghiozdan cu echipament, o punga cu carti si dvd-uri, fructe si te mai miri ce. Daca mai merg si la cumparaturi s-a terminat caci bineinteles imi doresc sa fac un singur drum.

Aseara cand am ajuns acasa se auzea un piuit. Ne-am prins repede ca era vorba despre frigider, care crapase de la caldura mare din bucatarie.
Frigiderul plin cu cumparaturile facute in seara precedenta, a fost golit in aceasta dimineata.

Si iata-ma un pom de Craciun foarte incarcat: multe cutii de lapte, iaurturi, 3 cutii de inghetata, niste mazare, si tot asa, pe drumul spre noua lor casa. Bieninteles ca ele au venit peste ceea ce am mentionat mai sus.

Si cand am ajuns la noua lor casa - sorpresa! In lift era un domn care imi zice vazandu-ma incarcata "sper ca nu aveti prea mult de urcat cu bagajele acelea si cu copilul" iar eu ii spun cu "bucurie" - "stati linistit, doar pana la 11!".

Totusi, sunt un pom de Craciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu