marți, 22 iunie 2010

Dilema

In preajma aniversarilor gandurile care-mi dau tarcoale sunt legate de cadouri, logic :). Cand aniversatii sunt la mine in familie, gandurile zboara spre cadouri mult mai des (aproape la fiecare telefon de planificare).

Norocul meu ca unul e ca si rezolvat, anul asta nimic special, nici o mare surpriza, ceva frumos si normal.

Problema ramane, cadoul pentru cea mica, cati copii vin, ce tort comandam! Si poate pana la petrecere invatam sa si modelam cateva baloane si luam si un nas rosu de clown.

Acestea fiind zise, m-am gandit sa fac un sondaj si am intrebat un baietel, cu care ne-am jucat la o terasa, care avusese de curand petrecerea. Si a raspuns incantat, nerabdator sa ajunga acasa sa se joace - "Cel mai frumos cadou a fost o poarta!"
Pai, bine, dar pe mine nu ma ajuta asta. La fel de bine putea sa-mi zica masinuta, elicopter sau vreun pistol!

Eu vreau o chitara pentru fata mea! Dar avem deja una in casa ce nu este folosita.

Mai exista o problema, anul asta vreau sa iau un singur cadou. Sa fie unul si bun, cel mai bun, cel mai frumos, cel mai special cadou la 4 ani! Dar ce sa iau?

2 comentarii: