vineri, 28 mai 2010

Seara perfecta...

este seara de joi.
Pentru ca mai e o zi pana la weekend, si aceea zi lucratoare o duci mai usor, chiar daca ai dormit 4 ore.

Aseara a fost una dintre serile perfecte, cu echilibru - timp cu fata, timp cu mine, timp cu casa, timp cu iubitul. E timp pentru toti cand bei frappe la pranz si faci putina miscare dupa ora 10 :).

Si saptamana trecuta a fost o seara de joi perfecta, dar cu mai mult timp pentru noi.

Ce ne rezerva joia viitoare, va povestesc vineri :d.
Voi cum va distrati joia?

2 comentarii:

  1. Eu am fost in parc, iar pe urma am petrecut o seara deosebit de placuta in intimitatea intunericului ca n-am mai avut curent si nici c-a venit pana ne-am culcat. :D Intr-un cuvant, minunat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Damn, am scris despre vineri - era mai aproape. Acum mi-am dat seama, cand l-am vazut pe M. latit pe tot patul la ora asta, semn ca-i sambata si doarme pana tarziu.
    Joi am avut examen, iar dupa am facut curat in casa si m-am distrat cu Vlad. M. a fost in constanta si s-a intors late in the evening.

    RăspundețiȘtergere