vineri, 21 mai 2010

Distractie

Da, da, da!
Ne-am distrat si am cantat aseara la un concert Vama.
Mi-a placut.
La debut concertul nu a fost asa antrenant. Cred ca a fost putin dezamagit de public, nu prea era. A fost un concert (impartasit) in familie - pentru oamenii care-i urmeaza peste tot si pentru putinii specatatori fani. Insa au stiut sa faca atmosfera.
Mi-a placut asta!
Bineinteles celebrele deja - "Love, Play, Show" si "Canta cineva cu noi?" au scos lumea din starea de toropeala si au transpus-o in the "concert" mood.

Si uite asa am uitat putin de griji si am fedonat melodiile pe care le ascult aproape in fiecare zi, plus 4 noi.

Ah, a lipsit Raul (baiatul de la clape) si ne-a placut baiatul cu ochelari (nu stiu la ce fel de chitara canta :d). Pacat ca a plecat repede dupa concert, caci am fi avut si autograf. Sanatate!

Cu ce-am ramas?!? Am ramas cu un dor de mare, de sare pe pielea uscata la soare si de nisip in par.

Un comentariu: