luni, 10 martie 2014

Cu si fara Mot!

Ieri am serbat-o pe Iris si am facut si obiceiul cu turta, motul si tava. Poze avem cateva, dar nu cine stie ce. Fotograful de serviciu a lipsit :).
Pe tava au fost: bani, stilou, parfum, carte, aur (nu stiu exact daca a fost, dar trebuia), foarfeca, ceas, paine, seringa.

Iris le-a luat pe urmatoarele: bani (foarte convinsa!), parfum (a cazut cand se invartea tava si i-a cam atras atentia) si a mangaiat ceasul si cartea, cartea a incercat sa o ia si am ales cartea ca fiind al 3lea obiect pe care l-a dorit.
Lumea spera ca atingerea ceasului va fi intoarcerea familiei catre punctualitate!

Apoi s-a rupt turta si s-a impartit invitatiilor. Trebuie rupta in sus si mancata toata.
La final s-a tuns parul, Iris nu prea voia, dar totusi am reusit sa o tundem putin. Parul se prinde cu ceara de un ban...nu stiu ce fel de ban. Deocamdata e intr-o cutiuta in sertar.
Am avut noroc de vreme bunicica in prima parte a zilei, ceea ce a permis copiilor sa zburde pe afara. Haosul s-a simtit un pic pe la pranz, cand s-au adunat in casa. In rest a fost o petrece mare, reusita!

A fost foarte tare Iris! Si-a vazut de ale ei, de jucariile ei, de sortatoare si l-a carat pe "dede" dupa ea. Si s-a jucat cuminte, ignorand agitatia din jur. Din pacate a avut o julitura/cucui in frunte demna de o "fatafrumoasacustea infunte".

Si uite asa am incheiat si cu obiceiurile de-ndeplinit. De acum incolo ne vedem de voie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu