marți, 30 noiembrie 2010

Deci, cand iesim in strada?

Exista si in Romanica ceva bun!
Daca faci un copil poti sa stai acasa 2 ani - fie ca vrei sa fii aproape de pui cat mai mult, fie ca nu are cine sa te ajute si pana il poti duce la o gradi decizi sa te implici.
Nu conta motivul din spate dar puteai sa faci asta.
Acum vor sa scurteze perioada aceasta. Ce sa zic, in alte tari nu e asa .. pai da, dar nu cred ca e alocatia 40RON acolo.

Iata un lucru pentru care as iesi in strada.

Si cred (pt ca nu am citit exact cate vor sa schimbe) ca vor ca pt al 2lea copil sa-ti dea 600 ron indemnizatie.
Acum eu am stat acasa pe 600 ron si nu erau preturile astea. Si teoretic pot sa stau acasa tot pe 600, ca daca atunci m-am descurcat ma descurc si acum! Dar nu cred ca e asa. Doamne fereste sa ai vreo problema cu puiul si sa ai nevoie de servicii medicale si tratamente. Stati ca nu ma refer la cine stie ce boala grea, ci la un pui mai sensibil, cu fond alergic si care nu are ocazia sa fie alaptat din vari motive, deci cu imunitatea scazuta.

Sunt convinsa ca boureanu a avut grija de multi copii...
Deci, cand iesim in strada?

2 comentarii:

  1. Da, 600 lei daca in ultimul an n-ai cotizat... alaturi de toate fustele colorate care n-au lucrat o zi in viata lor si pe care e minunat sa le incurajeze sa creasca ele natalitatea si potentialul luminos al generatiilor viitoare. Propunerea e-a lui Botis, un nou prieten de-al meu, spre care indrept camioane imaginare cu roti imense, doar-doar l-o nimeri vreuna. Poti trai cu 600 lei daca partea de "carca" a familiei, cea masculina, doboara recorduri intr-o Romanie ciunta care cumpara 400 TAB-uri cand realizeaza ca oamenii vor fi mult prea slabiti sa lupte altfel. Si cum bugetul pt sanatate va fi scazut cu 40%, daca doamne fereste te loveste orice si ai nevoie de servicii medicale, te vei indrepta spre privat de frica holerei si a altor boli, si cei 600 lei iti vor asigura cu succes o zi de spitalizare.
    Prietenul meu, c-o sperata urma de roata de camion pe cap, sustine idiotic o femeie de cariera pe care statul o va ajuta sa iasa din jugul familiei si cum nu va mai sta la cratita va putea sa se afirme pe plan profesional. Pai, super asa! Multumesc domnului Botis ca ma fereste de indobitocire. Dar nu mai bine m-ar lasa pe mine sa aleg?
    Acum, uitand de un al doilea copil, sa ma gandesc la situatia proprie. Daca trebuie sa ma reintorc dupa 1 an in campul muncii, sa ma afirm, si copilul meu are 1 an si 2 luni, si nu va fi emisa o lege evident, ci o ordonanta ca doar e totul urgent, va trebui sa le dau banii inapoi pe cele 2 luni platite? Vor inceta pur si simplu sa mai plateasca orice indemnizatie pentru mamele ai caror copii au depasit 1 an?
    Sunt lucruri pentru care-mi vine sa fac scoala de soferi pt nu stiu ce categorie, sa pot sa conduc camioane. Sa-i ia dracu'!
    Da, sigur se va iesi in strada. Caut niste pietre mari...

    RăspundețiȘtergere
  2. :( Uite-asa nu mai fac printesele Feti Frumosi si Ilene Cosanzene. Parca-mi vine sa propun o lege care face discriminare intre fustele colorate neplatitoare de taxe si restul.

    Bai nene o sa fim o tara de regi si regine fara mostenitori. Pana mea, la o adica sa nu ma tina ei acasa, pe banii statului, dar macar un mediu stabil, curat si frumusel sa imi asigure, ca sa stiu in ce ma bag/scald.

    Evident exagerez, nu simt ca as lua o decizie in functie de cati ani ma lasa sa stau acasa, dar, din pacate, as you said, nu toata lumea isi perminte. :(

    RăspundețiȘtergere