joi, 16 septembrie 2010

"Am sa alerg la mare, sa-mi spal sufletu' de noroi..."

Weekendul trecut am fost la mare, la o petrecere. Am vrut, n-am vrut, am mers.
A fost o experienta interesanta. Am gasit un litoral abandonat, pustiu si o mare suparata.
Totusi mi-a parut bine sa o revad, si i-am cantat si i-am dansat si am iubit-o.
Amintirile despre litoralul tineretii noastre au fost cautate, si luand-o usor pe urmele lor ne-am oprit in cateva statiuni.
Cea mai abandonata mi s-a parut Olimp. Costinestiul nu a lasat aceiasi impresie de pustiu. Aici am gasit oameni sa ne faca o poza la faimosul monument de pe plaja.
La Eforie Nord nu am mers, dar cred ca este o statiune cautata si un loc unde s-au mai investit bani.
Si acum povestea in poze...

Venus, Saturn, Santier naval Mangalia

Digul si marea

Neptun, Jupiter

Love

Mandrie

Costinesti

Costinesti

Costinesti

Costinesti, Vraja marii

Un comentariu: