marți, 13 aprilie 2010

Asa nemultumita si asa iubita

Eu mereu ma plang ca cineva drag mie nu e mai atent la "nevoile" mele. Ca nimeni nu face ceva gratis pentru mine. Daca ma stiti de ceva vreme m-ati auzit macar o data vorbind despre locul de parcare la care visez, si sa aiba si o funda mare rosie.

Dar eu? Eu sunt atenta? Da, sunt foarte atenta, dar la micile detalii care nu conteaza.
Dar eu? Eu ce fac pentru altii? Cum ii ajut eu fara interes, cum le simplific viata oamenilor dragi mie?
Am devenit cam egoista.

Si totusi cineva acolo sus ma ubeste. Uite ca din acest motiv la mine in casa se ofilesc destul de des flori. Flori, flori, flori! Flori in diverse combinatii, flori de diferite culori si marimi, una sau mai multe, primite cu sau fara ocazie.
Si acum de cand avem si pui, primesc si puii flori. Rasfat!

Si nu vreau sa vorbesc doar despre flori, ci si despre lucruri ce le gasesc gata facute acasa si despre orele de odihna si leneveala ce imi sunt permise undeva la iarba verde, in hamacul meu colorat. Si toate astea doar pentru mine!

To me, YOU are perfect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu