miercuri, 19 mai 2010

Made in Romania

Imi place sa citesc asta pe etichetele lucrurilor ce le cumpar.
Chiar folosesc produse romanesti, in general produse cosmetice - elmiplant, ana aslan.

La sfarsitul iernii am calatorit la Roma, de unde am luat 2 rochite. Una pentru fina si una pentru a mea fata.
Rochite foarte frumoase, a fost dragoste la prima vedere!

Aseara le-am spalat pregatindu-le pentru petrecerea de sambata.
Si mare a fost surpriza cand am citit eticheta sa vad care sunt conditiile de spalare. Made in Romania!

Pai bine mai, as vrea sa stiu de ce nu am acces la aceste produse in ro?
De ce producem lucruri de calitate pentru altii?

Cand am luat dormitorul fetei si inca alte cateva jucarii de lemn de la diverse targuri, am aflat ca e mai avantajos pentru ei sa exporte produsele decat sa le aduca in Bucuresti.

Acum cativa ani am vazut o poza cu niste sketchers, facuta intr-un mag din LasVegas, pe a caror eticheta scria Made in Romania.

Mi-am luat costum de la H&M din Munchen si acasa am observat eticheta. Stiu ca produc de ani buni in ro, dar nu deschid mag la noi. Pacat ca trebuie sa mergem la Luxembourg sa ne luam bluzite colorate frumos si la preturi ok!

Sa tot cumparam produse Made in Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu